Kā izveidot sēklu pasūtījumu?


1. Atveriet sadaļu  e-veikals2. Izvēlieties augu kategoriju vai apakškategoriju3. Izvēlieties šķirni4. Iepazīstaties ar šķirnes aprakstu un audzēšanas prasībām.5. Izvēlies sēklu skaitu iepakojumā.6. Ielieciet grozā, spiežot uz "Ielikt grozā". Grozā tiks ielikts viena paciņa sēklu. Ja jūs vēlaties pasūtīt vairākas paciņas no tās pašas šķirnes - spiediet pogu "Ielikt grozā" tik reizes, cik sēklu iepakojumu jums nepieciešams (2 paciņas - 2 reizes). Daudzumu varēsiet arī izvēlēties vēlāk, pārskatot grozu.7. Labajā malā tiks izveidots jūsu pirkumu grozs. Iepakojumu daudzums, cik iespējams pasūtīt vienā pasūtījumā, ir neierobežots, ja vien veikalā ir vēlamais iepakojumu skaits.8. Ja jūs pārdomājat un kādu šķirni nevēlaties, spiediet uz krustiņa pēc preces nosaukuma, tā šķirne tiks izņemta no jūsu pirkumu groza:9. Jūs varat mainīt iepakojumu daudzumu, ieliekot kursoru paciņu skaita laukā, izdzēšot esošo un ierakstos vajadzīgo skaitu:10. Ja jūs ierakstīsiet lielāku iepakojumu skaitu, nekā mums ir pieejami, izleks paziņojuma logs. Spiediet OK divas reizes:11. Sistēma pati izlabos skaitu uz maksimālo pieejamo:12. Kad esat pabeiguši savu izvēli, spiediet uz PASŪTĪT:13. Pārskatiet pirkumu grozu.14. Ja vēlaties kaut ko mainīt - spiediet augšā uz E-VEIKALS vai jebkuru no augu kategorijām:15. Un jūs atkal redzēsiet pasūtījuma grozu kreisajā malā. Šajā skatā groza saturu iespējams koriģēt:16. Kad pasūtījums atkal gatavs, spiediet pogu PASŪTĪT.17. Ievadiet savu kontaktinformāciju. Ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti.18. Lūdzam, pārbaudīt tālruņa nummura precizitāti. Tālruņa nummurs ir nepieciešams, lai informētu Jūs par pasūtījuma statusu.19. Izvēlaties saņemšanas veidu. Iespējami trīs varianti
Latvijas Pasta nodaļā
Omniva Latvija
Saņemšana Dārzniecībā uz vietas, iepriekš sazinoties zvanot 22329399
20. Izvēlaties apmaksas veidu. Izsniedzam VID reģistrētās kvītis, pēc jūsu pieprasījuma - ievadām jūsu rekvizītus, par nepieciešamību un rekvizītus, lūdzam, norādīt lauciņā papildus informācija.21. Kad visus datus esat ievadījuši, izlasiet noteikumus un atzīmējiet, ka esat ar tiem iepazinušies (tādas ir Latvijas e-veikalu prasības).  Ja zināt, ka vēl kādreiz no mums ko pasūtīsiet, tad atķeksējiet, lai dators atceras Jūsu datus, tie nebūs jāievada vēlreiz.22. Spiediet pogu TĀLĀK.23. Pārskatiet pasūtījumu un spiediet pogu PIRKT. Tikai šajā brīdī pasūtījums ir veikts.24. Jūs redzēsiet paziņojumu, ka jūsu pasūtījums ir saņemts.25. Spiežot uz pogas Parādīt rēķinu, jūs varat uzreiz redzēt savu pasūtījumu. Apmaksu veiciet kā esat izvēlējušies. Veicot apmaksu, lūdzam norādīt pasūtījuma (rēķina) nummuru.26. Sava pasūtījuma pārskatu un saiti uz rēķina jūs saņemsiet arī norādītajā epastā:27. Ja šādu apstiprinājuma epastu neesat saņēmuši 1 stundas laikā kopš pasūtījums veikšanas, lūdzu nekavējoties sazinaties ar mums (26300213, e-veikala administrators).
28. Jūsu pasūtītās sēklas saņemšanai uz Latvijas Pasta nodaļu vai Omniva Latvija izsūtām piecu darba dienu laikā, pēc atmaksas saņemšanas. Sēklas, kas pasūtītas Saņemšanai Dārzniecībā, sagatavojam trīs darba dienu laikā un nosūtām SMS uz Jūsu norādīto tālruņa nummuru.
29. Pasūtījuma saņemšanas ātrums ir atkarīgs no Latvijas Pasta vai Omniva Latvija noslodzes. Lūdzam, sazināties par pasūtījuma statusu, ja to neesat saņēmuši desmit dienu laikā no pasūtījuma apmaksas dienas.
Ko man darīt, ja atcerējos, ka vēlos pievienot vēl kādu šķirni?
Nereti gadās, ka izveidojat pasūtījumu un atceraties, ka vēl nepieciešama kāda paciņa sēklas.
Ja šāda situācija ir radusies 24 stundu laikā pēc pirmā pasūtījuma veikšanas, rīkojamies sekojoši:
Izveidojam jaunu pasūtījumu, bet, lai nebūtu divreiz jāmaksā piegādes izdevumi, lauciņā 'Piegādes veids' atzīmējam saņemšana Dārzniecībā uz vietas un lauciņā 'Papildus informācija' norādam pirmā pasūtījuma nummuruVeiciet pasūtījuma apmaksu un gaidiet sēkliņas!



Kā izveidot stādu pasūtījumu?

Pasūtījumus interneta veikalā ir iespējams veikt uz aiznākamo un 1 sekojošo dienu, pasūtījumus nepieņemam uz nākamo dienu (tā ir nepieciešama pasūtījumu sagatavošanai).

Attiecīgi jums būtu jāveic pasūtīšana 2-3 dienas pirms plānojat braukt pakaļ un stādīt. Pasūtījumus arī nepieņemam uz periodu, kas ir tālāk par 4 dienām uz priekšu, jo ir grūti prognozēt, kāds būs bijis pieprasījums vai cik daudz stādu būs izauguši no konkrētās šķirnes.

Lūdzam būt saprotošiem. Pieprasījums pēc stādiem ir koncentrēts ļoti īsā laika periodā un tajā cenšamies apmierināt pēc iespējas vairāk gardēžu vēlmes. Lai tas sekmīgi notiktu, esam izstrādājuši skaidru sistēmu, ko aprakstīju zemāk un kas darbojas interneta veikalā. Lūdzu pie tās pieturēties. Stādi diemžēl ir ļoti jūtīgs produkts, ko nav iespējams atlikt un ilgi glabāt. Tie prasa ikdienas pieskatīšanu, kopšanu, laistīšanu.



Kā izveidot stādus pasūtījumu?

1. Atveriet sadaļu e-veikals

2. Izvēlieties augu kategoriju vai apakškategoriju

3. Izvēlieties šķirni

Kādēļ dažām šķirnēm nav redzama cena un tās nav iespējams pievienot grozam?

4. Iepazīstaties ar šķirnes aprakstu un audzēšanas prasībām.

5. Ielieciet grozā, spiežot uz "Ielikt grozā". Grozā tiks ielikts 1 stāds. Ja jūs vēlaties pasūtīt vairākus stādus no tās pašas šķirnes - spiediet pogu "Ielikt grozā" tik reizes, cik stādus vēlaties pasūtīt (5 stādiem - 5 reizes). Stādu daudzumu varēsiet arī izvēlēties vēlāk, pārskatot grozu.

6. Labajā malā tiks izveidots jūsu pirkumu grozs. Šķirņu daudzums, cik iespējams pasūtīt vienā pasūtījumā, ir neierobežots, ja vien veikalā ir vēlamais stādu skaits

7. Ja jūs pārdomājat un kādu šķirni nevēlaties, spiediet uz krustiņa pēc preces nosaukuma, tā šķirne tiks izņemta no jūsu pirkumu groza:

8. Jūs varat mainīt stādu daudzumu, ieliekot kursoru paciņu skaita laukā, izdzēšot esošo un ierakstos vajadzīgo skaitu:

9. Ja jūs ierakstīsiet lielāku stādu skaitu, nekā mums ir pieejami, izleks paziņojuma logs. Spiediet OK divas reizes:

10. Sistēma pati izlabos skaitu uz maksimālo pieejamo:

11. Kad esat pabeiguši savu izvēli, spiediet uz PASŪTĪT:

12. Pārskatiet pirkumu grozu.

13. Ja vēlaties kaut ko mainīt - spiediet augšā uz E-VEIKALS vai jebkuru no augu kategorijām:

14. Un jūs atkal redzēsiet pasūtījuma grozu kreisajā malā. Šajā skatā groza saturu iespējams koriģēt:

15. Kad pasūtījums atkal gatavs, spiediet pogu PASŪTĪT.

16. Ievadiet savu kontaktinformāciju. Ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti.

17. Izvēlaties saņemšanas veidu - ieradīsieties ar savu kasti stādu pārvadāšanai vai vēlaties, lai mēs ieliekam mūsu sagatavotā kastē. Stādu izņemšana iespējama tikai dārzniecībā uz vietas - Cālīšpurva ielā, Baloži, Ķekavas novads. Mēs neveicam piegādi.

18. Izvēlaties apmaksas veidu. Tā kā 100% nevaram garantēt stādu esamību, jo tie tomēr ir augi, pieņemam apmaksu skaidrā naudā vai ar tieštaites maksājumu, preci saņemot. Izsniedzam VID reģistrētās kvītis, pēc jūsu pieprasījuma - ievadām jūsu rekvizītus.

19. Kad visus datus esat ievadījuši, izlasiet noteikumus un atzīmējiet, ka esat ar tiem iepazinušies (tādas ir Latvijas e-veikalu prasības) un spiediet pogu TĀLĀK. Ja zināt, ka vēl kādreiz no mums ko pasūtīsiet, tad atķeksējiet, lai dators atceras Jūsu datus, tie nebūs jāievada vēlreiz.

20. Pārskatiet pasūtījumu un spiediet pogu PIRKT. Šajā brīdī pasūtījums ir veikts.

21. Jūs redzēsiet paziņojumu, ka jūsu pasūtījums ir saņemts.

22. Spiežot uz pogas Parādīt rēķinu, jūs varat uzreiz redzēt savu pasūtījumu. Apmaksu neveiciet, to veiksiet saņemot stādus.

23. Sava pasūtījuma pārskatu un saiti uz rēķina jūs saņemsiet arī norādītajā epastā:

24. Ja šādu apstiprinājuma epastu neesat saņēmuši 1 stundas laikā kopš pasūtījums veikšanas, lūdzu nekavējoties sazinaties ar mums (26300213, e-veikala administrators).