KĀDI SEMINĀRI UN LEKCIJAS PLĀNOTI 2023. GADĀ?
Vairāk informācijas mājas lapā https://bulduri.lv/tomatu-audzesana-no-seklas-lidz-razai.../
KAD IR TUVĀKIE PLĀNOTIES PASĀKUMI?
KĀDĒĻ NEDARBOJAS E-VEIKALS?
KĀDĒĻ ES NESAŅEMU PASŪTĪJUMA NUMMURU?
Kāpēc nevaru pasūtīt stādus uz rītdienu vai pēc nedēļas?
Attiecīgi jums būtu jāveic pasūtīšana 2-3 dienas pirms plānojat braukt pakaļ un stādīt. Pasūtījumus arī nepieņemam uz periodu, kas ir tālāk par 4 dienām uz priekšu, jo mēs nevaram prognozēt, kāds būs bijis pieprasījums vai cik daudz stādu būs izauguši no konkrētās šķirnes.
Stādi būs, varbūt nedaudz mainīsies šķirņu klāsts (esam izaudzējuši >200 šķirnes, bet vienlaicīgi nodrošinām vairāk kā 60 šķirnes.
Lūdzam būt saprotošiem. Pieprasījums pēc stādiem ir koncentrēts ļoti īsā laika periodā un tajā cenšamies apmierināt pēc iespējas vairāk gardēžu vēlmes. Lai tas sekmīgi notiktu, esam izstrādājuši skaidru sistēmu, ko aprakstīju augstāk un kas darbojas interneta veikalā. Lūdzu pie tās pieturēties. Stādi diemžēl ir ļoti jūtigs produkts, ko nav iespējams atlikt un ilgi glabāt. Tie prasa ikdienas pieskatīšanu, kopšanu, laistīšanu.
Rindas kārtībā ikvienu apkalpojam arī dārzniecībā uz vietas.
Kāpēc nevar iegādāties visas šķirnes?
Atšķirībā no pagājušā gada, interneta veikalā esam salikuši visas šķirnes, kādas šogad audzēsim un kādi stādi būs pieejami.
Ja jums interesē konkrēta šķirne, tad sekojiet līdzi tās pieejamībai. Ir 4 varianti:
1) Šķirne šobrīd pieejama: šķirnei redzama cena un to iespējams pasūtīt (ielikt grozā)
2) Šķirne būs pieejama vēlāk - šķirne redzama e-veikalā, bet nav cenas un pasūtīt nav iespējams. Sekojiet līdzi, stādi būs!
3) Šķirne izpārdota un šogad vairs nebūs - šķirne redzama e-veikalā, cena arī ir, bet pasūtīt pogas vietā ir "Izpārdots"
4) Ja šķirni nevar atrast e-veikalā - šķirnei šogad stādu nebūs. Jūs varat pasūtījuma piezīmēs vai viesojoties mūsu dārzniecībā minēt savu nožēlu, ka tik labu šķirni šogad neaudzinām, mēs piefiksēsim jūsu vēlmes un ja vienu un to pašu šķirni šādi paprasīs vairāki cilvēki, nākamgad to izaudzēsim.
Ja jums interesē ļoti konkrētas šķirnes, tad, ja vien jums ir iespējams apciemot dārzniecību vairākkārt, tad mēs ieteiktu pasūtīt un saņemt stādus pa porcijām - katrreiz to, kas ir.
Kā iegādāties stādus?
Vai man jāņem līdzi kaste vai maisiņš?
Stādi tiek ietīti papīrā, bet lai tos nogādātu līdz mašīnai un pēcāk dārzam - tos ir ērti salikt kastē.
Kādēļ nevar iegādāties sēklas?
Cik ilgi būs iespēja iegādāties sēklas?
Kad es varēšu iegādāties stādus?
Kāpēc kavējas mans pasūtījums?
2) Diemžēl šobrīd (2021.gada janvārī/februārī) novērojam, ka Omnivas piegādes aizkavējas līdz pat 5 dienām, bet visi pasūtījumi ir sasnieguši galamērķi 10 dienu laikā.